Enplegurako prestakuntza

IES Xabier Zubiri Manteo BHI. Enplegurako prestakuntza

IES Xabier Zubiri Manteo BHI.Twiter    IES Xabier Zubiri Manteo BHI.Facebook    IES Xabier Zubiri Manteo BHI.Instagram    IES Xabier Zubiri Manteo BHI.YouTube

Uxue Alberdi idazlea ikastetxean

• 2021-02-26 |

2. Batxilergoko ikasleak Uxue Alberdi idazlearekin, "Jenisjoplin" lanaren inguruan solasaldian.

Aran Santamariaren erakusketa

• 2021-02-25 |

Lehengo astean DBHko ikasleok Okendo Kultur Etxean erakusgai zegoen Aran Santamaiaren lanak ikusten primeran pasatu genuen. Ezustean klasean landu ditugun erreferentziak bertan aukitu genituen. Ederra izan zen.

Bertso-Rap saioa

• 2021-02-23 |

Pasa den ostiralean, inauterien astean, Uxue Ning Iturrarte, Ane Labaka eta Eli Pagola Manteora etorri ziren DBH3. mailako ikasleentzat bertso eta rap ikuskizun bat eskaintzera. Saioa eraikinaren kanpoaldean izan zen, eguzkia lagun.
Ikasleek kontzertua baino lehen bertsolaritzaren eta raparen historia lantzen aritu dira gelan. Horrez gain, gelako rap bana sortu dute. Gainera, ondorengo artisten bertso eta kanta batzuk ezagutzeko aukera ere izan dute lehenego bi ebaluzioetan zehar: Bilintx, Etxahun, Lujanbio, Pagola, Ningra, Dupla, Haizeatxo, Maisha MC, ...

Mila esker Xabier!

• 2021-02-01 |

Xabier Iriartek, Easo Politeknikoko irakasle ohia eta erretiratua, automatizazio industrialeko sistema hau jarri zuen martxan, guk Zibersegurtasun Industrialeko moduluan praktikatu ahal izateko. Irudian, gure zalantzak argitzen. Mila esker Xabier!

2020-2021 ikasturteko Lanbide Heziketako Heziketa-Zikloetarako Sarbide Probak

• 2021-02-01 |

-Izena ematea: 2021eko otsailaren 3tik 16ra bitartean, biak barne.
-Informazio gehiago HEMEN.
-Idazkaritzaren ordutegia: 08:30etatik 15:00etara, baina otsailaren 15a eta 16a 08:30etatik 14:00etara izango da.

LH

DBH