Enplegurako prestakuntza

IES Xabier Zubiri Manteo BHI. Enplegurako prestakuntza

IES Xabier Zubiri Manteo BHI.Twiter    IES Xabier Zubiri Manteo BHI.Facebook    IES Xabier Zubiri Manteo BHI.Instagram    IES Xabier Zubiri Manteo BHI.YouTube

Onarpena eta matrikulazioa. Lanbide Heziketa

2022-2023 Ikasturtea

- Eskabideak eta dokumentazioaren aurkezpena:
      - Ikastetxean bertan maiatzaren 9tik 27ra arte, biak barne.
      - ONLINE eskabideak, maiatzaren 27ra arte.

- LHko Heziketa-Zikloetako Onartzeko Prozesua
 - Lanbide Heziketako Egutegia

Onarpena eta matrikulazioa. Batxilergoa

2022-2023 Ikasturtea

- Egutegia
 - 2022-2023 ikasturterako Batxilergoko eta Erdi Mailako Zikloetarako gure eskaintza:
      - Informazioa

Inguruneko kultur- eta natura-baliabideak ezagutzen Lanbideko ikasleekin

• 2022-05-12 |

Joan den astelehenean, maiatzak 9, ikastetxean ematen ari garen ziurtagiri profesionalaren programazioaren barruan (Tokiko turismo-sustapena eta bisitarientzako informazioa), Lanbideko ikasleekin Cristina Eneara joan ginen, inguruneko baliabideak eta horiek interpretatzeko modu egokiari buruzko jarduera bat egiteko.

Expovacacionesea bisita teknikoa

• 2022-05-09 |

Maiatzaren 06-08 bitartean Expovacaciones feria ospatu da eta Zubiri Manteoko ikasleak bertan egon dira. Enara Seijas eta Garazi Zelaia Basqutourren standean egon dira lanean eta beste ikasle guztiak ferian bisita teknikoa egin dute. Turismo sektoreko profesionalekin harremanetan jarri dira eta beraien lana gertutik ezagutu dute.

Mendukiloko kobazuloetara bisitan

• 2022-05-05 |

Maiatzaren 4an Zubiriko Administraritza Kudeaketa AK21 eta GA21 taldeekin Mendukilo Kobazulora joan ginen.
Bertan ingurune natural baten kudeaketaz hitzegin ziguten eta gozatu ahal izan genuen kobazulo honek duen xarmaz eta ezaugarri berezietaz.
Egun zoragarria izan zen, naturaz inguratuak.

BC3 (Basque Centre for Climate Change)-k eskeinitako Training Caravan proiektuko hitzaldia 2 BATX-C eta D-ko ikasleentzat

• 2022-05-04 |

Rubén Serrano, BC3-ko ikertzaileak, gure elikadurak, kontsumo ohiturak, nekazal eta abelzaitza produkzio motek gizakiok eragindako klima aldaketan duten eraginari buruzko argibideak eskeini zizkigun modu argi, zehatz eta erakargarrian eta hiritar gisa egin dezakegunaz eta hartu ditzakegun erabakien inguruko hausnarketa bultzatu zuen. Oso interesgarria izan zen eta oso balorazio positiboa egin genuen guztiok jarduera honetaz.

Merkataritza Heziketa Zikloak aberastuz Erasmus+ mugikortasunen bidez

• 2022-04-29 |

Aste honetan Merkataritza Saileko bi irakasle Reunion uhartean izan dira Frantziako Lanbide Heziketako hezkuntza-sistema ezagutzen. Hainbat ikastetxe, enpresa eta BUT TC Unibertsitatea bisitatu dituzte, guztiak merkataritza arlokoak.

LH

DBH