Enplegurako prestakuntza

IES Xabier Zubiri Manteo BHI. Enplegurako prestakuntza

IES Xabier Zubiri Manteo BHI.Twiter    IES Xabier Zubiri Manteo BHI.Facebook    IES Xabier Zubiri Manteo BHI.Instagram    IES Xabier Zubiri Manteo BHI.YouTube

Merkataritza ikaslea sariduna Kale Dor Kayiko Sari-banaketan

• 2024-06-19 |
Ekainaren 18an 20. Kale Dor Kayiko Saria (KDK) ospatu zen Donostiako EHUko Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultateko ekitaldi-aretoan .Ekitaldi honen helburua ikasle ijitoak motibatzea da, haien eskola-arrakasta eta ikasketekin jarraitzea bultzatuz. Edizio honetan, harro gaude Leticia Jiménez Merkataritza Jardueretako gure ikasleak sari entzutetsu hau jaso duela jakiteaz.
Edizio honetan, harro gaude Leticia Jiménez Merkataritza Jardueretako gure ikasleak sari garrantzitsu hau jaso duela jakiteaz. Ekitaldian, irakasleak izan ziren, eta harro agertu ziren ikasleek lortutako emaitzengatik.
Ekitaldian, halaber, hainbat pertsona ospetsuk parte hartu zuten, hala nola Maite Peña, Zaintza eta Gizarte Politiketako diputatuak eta Amaia Urzelai Gipuzkoako Hezkuntzako Lurralde Ordezkariak. Azken horiek ikasle ijitoen hezkuntzarekiko konpromisoa eta babesa adierazi zuten.
Zubiri Manteo ikastetxeak errekonozimendu berezia jaso zuen inklusioan egindako lanagatik, eta erreferentzia gisa nabarmendu zen hezkuntzaren esparruan integrazioa eta aukera-berdintasuna sustatzen duelako.
KDK Sariak, ikasle ijitoen lorpen akademikoak ospatzeaz gain, hezkuntzaren eta prestakuntza akademikoaren aldeko apustua ere nabarmentzen du. Aintzatespen hori ekitaldi publiko bat da, eta sariak ematen zaizkie eskola-etapa bat arrakastaz gainditu duten ikasleei.
Beste behin ere, KDK Saria funtsezko tresna da ikasle ijitoen artean hezkuntza-arrakasta sustatzeko, ikasketetan duten jarraitutasuna eta esparru akademikoan duten integrazioa sendotuz. Ziur gaude Leticia Jiménezek eredu izaten jarraituko duela beste ikasle askorentzat.
Zorionak saritutako guztiei, eta, bereziki, Leticia Jiménezi, egindako lanagatik eta ahaleginagatik!

HOTEL de LONDRES-era bisita

• 2024-06-12 |
Aurrekoan, Turismoko lehen mailako ikasleak Hotel de Londres-era joan ginen. Txangoa oso esperientzia aberasgarria izan zen. Sartu eta berehala antzematen zen hotelaren dotorezia. Ongietorri beroarekin batera, ibilbide gidatua egin ziguten instalazio osoan zehar. Zalantzarik gabe, bisita honek asko motibatu gintuen.

EITB-ra bisita

• 2024-06-14 |
Turismo ikasleek komunikabideen mundu zirraragarrian murgiltzeko aukera izan genuen. Programak zuzenean nola ekoizten eta emititzen diren erakutsi ziguten bertako profesionalek. Honela, igorpen bakoitzaren atzean dagoen teknologia eta giza ahalegina gertutik ikusteko aukera izan genuen.

Batxilergoko ikasleak Elhuyarren Zientzia Azokan eta Teknopolis saioan

• 2024-05-30 |
Aurrekoan adierazi bezala, Kultura Zientifikoko lau ikaslek parte hartu zuten Elhuyarrek Usurbilen antolatutako zientzia azokan eta horren berri jasotzen da ETB-ren TEKNOPOLIS saioan. Hasierako 20.segundoan, eta bereziki 50.ean ageri dira ongi-etorria eginez eta aurrerago 17:42 puntutik aurrera eta bereziki 21:15 puntuan ematen dituzte eraman zuten Kasiopeia konstelazioaren inguruko azalpenak. Zorionak neskak, lan bikaina egin duzue eta! Saioa ondoko helbidean ikus daiteke.

Udaberriko Festa

• 2024-06-12 |
Negua astindu eta urteko denboraldirik koloretsu eta zirraragarrienari ongi etorria ematekoTurismoko TO31-ko ikasleek UDABERRIKO FESTA antolatu dute!!!

LH

DBH