Enplegurako prestakuntza

IES Xabier Zubiri Manteo BHI. Enplegurako prestakuntza

IES Xabier Zubiri Manteo BHI.Twiter    IES Xabier Zubiri Manteo BHI.Facebook    IES Xabier Zubiri Manteo BHI.Instagram    IES Xabier Zubiri Manteo BHI.YouTube

Onarpena eta matrikulazioa. Haur, Lehen eta Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza.
2022-2023 ikasturtea

Eskabideak eta egiaztagiriak aurkezteko epea:

On-line: 2022ko urtarrilaren 17tik 28ra bitartean.
Aukeratutako lehenengo ikastetxean: idazkaritza ordutegian, 2022ko urtarrilaren 17tik 28ra bitartean.
  Ikastetxera etortzeko nahitaezkoa da aldez aurretik hitzordua hartzea 943 89 92 93 telefonoan.

Bilera informatiboa On-line:

- 2022ko urtarrilaren 18an
- 17:00etan EUSKARAZ eta 18:00etan GAZTELERAZ.
Meet-en bidez: Klik egin ondorengo estekan https://meet.google.com/gdi-ycvh-wnf

DBHko ikasleen ekimena

• 2022-01-14 |

Iaz 3.DBH ko ikasleak Udaletxearekin harremanetan jarri ziren Manteora joateko bideak hobetzeko aldera. Gaur Nekane Arzallus, zinegotzi ordezkaria, bisitan etorri zaigu. Gure ekimena eskertu eta elkarlanean aritzeko borondatea azaldu digu. Gure inguruko eremuan datorren aldaketaren berri eman digu eta gure proposamenak kontutan hartuko dituztela esan.

2021eko Gabonetako Postal Lehiaketako irabazlea

• 2021-12-23 |

Alai Beloki, Zubiri Manteoko Gabonetako Postal Leihaketako garailea. ZORIONAK!!!

2021eko Gabonetako Postal Lehiaketa

• 2021-12-23 |

Zubiri Manteoko Gabonetako Postal leihaketan parte hartu duten lanak. Eskerrik asko parte hartu duzuen guztioi!!!

Sadako eta paperezko mila kurrilo

• 2021-12-23 |

Aurtengo azken eskola egunean 2 DBHko ikasleok Sadako neska japoniarrari eskaintza sumea egin diogu: Plastika ikasgaian paperez egin ditugun hamaika kurriloz patioko arbola apaindu. "Sadako eta paperezko mila kurrilo" izeneko liburua zinez merezi izan du. Urte berri on!

Peñas Negras (Trapagaran)-era ekintza osagarria

• 2021-12-22 |

Lurraren eta Ingurumenaren Zientziako 2ACD-ko ikasleak eta Biologia eta Geologiako 1C-ko ikasleak Bizkaialdeko meatzaritza-haranaren gunea den La Arboleda- Zugaztietan (Trapagaran) bisitatu genuen. Bertan, erauzitako burdin-mineralak, eragindako inpaktua eta paisaia bertatik bertara aztertzeko aukera izan genuen. Eguraldia lagun, probetxu handia ateratzeko modua izan genuen eta guztiok oso ongi pasa genuen. Pandemiaren aurreko neurriak egoki jarraituta ez dugu inolako arazorik izan ez, irteera egunean ez eta ondorengoetan ere.

LH

DBH